standard-title Питання Ви знаходитесь у розділі «Питання та відповіді». У цьому блоці зібрані найбільш поширені запитання, що зустрічаються серед користувачів веб-сайту, стосовно самих популярних тем. Серед них такі як: реєстрація на сайті, вибір і підключення «пакетів», додавання матеріалів та інші. Зручний цей розділ тим, що завдяки йому Ви з легкістю зможете здійснювати будь-які дії на цьому веб-сайті, скориставшись інформативними відповідями наших адміністраторів. Ми намагаємося зробити все максимально доступним і легким для розуміння. Перелік запитань і відповідей буде постійно поповнюватися.

Питання

Ви знаходитесь у розділі «Питання та відповіді». У цьому блоці зібрані найбільш поширені запитання, що зустрічаються серед користувачів веб-сайту, стосовно самих популярних тем. Серед них такі як: реєстрація на сайті, вибір і підключення «пакетів», додавання матеріалів та інші. Зручний цей розділ тим, що завдяки йому Ви з легкістю зможете здійснювати будь-які дії на цьому веб-сайті, скориставшись інформативними відповідями наших адміністраторів. Ми намагаємося зробити все максимально доступним і легким для розуміння. Перелік запитань і відповідей буде постійно поповнюватися.

Відвідувачам

Ця сторінка допоможе Вам легко і швидко розібратися в використанні нашого веб-сайту. У Вас буде можливість протягом декількох хвилин максимально швидко вивчити функціональні особливості ресурсу. Завдяки великій кількості функцій, які ми включили в цей сайт, Вам набагато простіше буде знайти цікавлять Вас або скористатися нашими пропозиціями у виборі найкращого і найбільш близького до Вас місця проведення часу.

Заклади

Як користуватися сайтом і вибрати потрібний мені заклад?

Обрати заклад із загального списку на нашому ресурсі Ви можете такими способами:
1. Вибрати вкладку «Заклади» і перейти на однойменну (кнопка у верхній частині сторінки)
2. Вибрати найближчий до Вас заклад на карті, що знаходиться на першій (головній) сторінці сайту
3. Вибрати заклад з категорій, що перебувають в лівій колонці практично на всіх сторінках сайту (база відпочинку, бар, кафе та інші)

Мені необхідно знайти всі ресторани мого міста! Як мені це зробити?

Для цього Вам необхідно в лівому стовпчику, на головній сторінці, вибрати вкладку «РЕСТОРАН» або іконку і Вам будуть доступні до перегляду всі ресторани Вашого міста, якщо такі є. Таким же способом Ви зможете знайти абсолютно будь-яке інше відповідну категорію закладів, будь то: кафе, бази відпочинку, бари, суші-бари та інші.

Чи оновлюється список закладів (актуальність закладів на сьогоднішній день)?

Наша команда пильно стежить за закладами що закриваються і прибирає їх із загального списку закладів, щоб не плутати відвідувачів сайту неякісною інформацією.

Афіша

Яка корисна інформація є в розділі «Афіша»?

В розділі «Афіша» Ви зможете знайти заходи, які будуть проводитися найближчим часом і що знаходяться неподалік від Вас.

Навіщо мені потрібна ця інформація?

Скориставшись нашим сайтом, Вам набагато легше буде визначитися з тим, куди сьогодні ввечері піти, де можна буде зустрітися з друзями і посидіти великою компанією або удвох з коханою людиною.

Як мені знайти актуальні заходи що знаходяться неподалік від мене?

Вам необхідно перейти у вкладку «Афіша». У першому рядку всіх заходів Ви зможете побачити ті, які є актуальними на даний момент в закладах, що знаходяться неподалік від Вас.

Акції

Що таке «Акція»?

В розділі «Акція» Вам буде доступна інформація про всі ексклюзивні пропозиції від закладів, що знаходяться неподалік від Вас.

Як визначити чи діє акція на даний момент?

Вам необхідно перейти за посиланням обраного акційної пропозиції на саму сторінку акції. І вже тут в більш детальному вигляді будуть вказані дати проведення акції.

У чому полягає моя вигода при використанні акцій?

Ви зможете гарненько заощадити. Уважно стежте за розділом «Акції» і користуйтеся вигідними для себе пропозиціями.

Пости та відгуки

Що можна написати в пості або відгуку?

У своєму пості, відгуку або коментарі Ви зможете викласти свою думку абсолютно на будь-яку тематику. Головне – дотримуватися загальноприйнятих правил спілкування в мережі (не ображайте один одного і чітко викладайте свою думку, ставтеся до інших учасників сайту з повагою).

Чи потрібно мені авторизуватися або реєструватися на цьому сайті, щоб залишити пост або відгук?

Ні, Вам не потрібно реєструватися або авторизуватися на нашому сайті, щоб Ви могли залишити свою думку. Все що Вам потрібно – це авторизуватися під уже існуючим або зареєструвати новий аккаунт у соціальній мережі Facebook, так як коментарі, пости та відгуки на нашому сайті реалізовані через дану соціальну мережу.

Якщо я побачив образи в відкликання іншого користувача, як мені поскаржитися на даний коментар?

Щоб оскаржити коментар іншого користувача, який Ви вважаєте неправдивим, заказним або образливим, Вам необхідно – перегорнути поточну сторінку сайту в самий низ, знайти там посилання “Форма зворотнього зв’язку” і перейти по ній. Потім в центрі у нас будуть контактні форми, Вам потрібно буде вибрати вкладку “Написати критику” і залишити скаргу на розгляд. Незабаром буде прийнято рішення щодо коментаря користувача, а Вам буде надана відповідь.

Повідомлення

Якщо я хочу / не хочу отримувати повідомлення про нові акції, заходи або закладах з Вашого веб-сайту, що мені слід робити?

Вам необхідно у спливаючому вікні браузера з пропозицією підписатися на розсилку або відмовитися від неї, натиснути кнопочку «Підписатися» або «Відмовитися» в залежності від того хочете Ви або не хочете отримувати повідомлення з унікальними пропозиціями від нашого сайту.

Яка інформація буде відображатися в повідомленнях, навіщо вони потрібні мені?

У повідомленнях буде відображатися абсолютно унікальна інформація про нові акції в закладах, про заплановані заходи або нових, недавно відкрилися, закладах.

Якщо я помилково натиснув кнопку «Підписатися», як мені відписатися від спливаючих повідомлень / розсилки?

Вам необхідно на спливаючому повідомленні натиснути правою кнопкою миші і потім, в контекстному меню натиснути «Відмовитися від повідомлень».

Компаніям

За допомогою інформації наданої на цій сторінці Ви побачите як легко можна працювати з нашим веб-сайтом. Як швидко і без особливих навичок і знань додати матеріали на сайт, як завантажити фотографії, що написати в змісті і багато іншого. Безліч функцій доступні Вам, вивчивши які, буде набагато простіше працювати з цим ресурсом.

Управління акаунтом

Чому вигідно користуватися даним ресурсом?

Тому що саме на наш ресурс заходить велика кількість відвідувачів, які перебувають на стадії вибору закладу. Це і є Ваші потенційні клієнти. За допомогою цього сайту Ви зможете примножити кількість своїх постійних клієнтів.

Яка інформація необхідна, щоб зареєструвати новий заклад?

Щоб зареєструвати новий заклад Вам перш за все необхідно: вказати назву закладу, невеликий опис (від 501 до 580 символів), години роботи, точна адреса закладу (з прив’язкою по карті), телефон, електронну поштову скриньку, фотографії закладу, і послуги що там доступні (wifi, безкоштовна парковка, кальян та інші).

Чи зможу я сам керувати аккаунтом?

Звичайно ж Ви зможете самостійно керувати своїм акаунтом. У тому випадку, якщо у Вас виникнуть якісь питання по управлінню своїм профілем, закладом або взагалі по сайту, Ви їх зможете задати в нашу службу підтримки.

Тарифні плани

Які переваги пакетів «Premium» і «VIP»?

Більш детально про цю інформацію Ви можете дізнатися на сторінці «Тарифні плани» або ж зателефонувати за номером служби підтримки, який Ви зможете знайти внизу сторінки.

Як перейти з одного тарифного плану на інший?

Для цього слід зробити наступне:
1. Вивчити інформацію про тарифні плани (про вартість того чи іншого тарифу), якщо Ви хочете самостійно виконати дану операцію, потім покласти необхідну суму на рахунок і вибрати що цікавить Вас тариф.
2. Або ж зв’язатися з нашою службою підтримки, яка більш детально розповість Вам про переваги кожного з тарифів і допоможе перейти на Ваше тарифний план.

Чи можу я безкоштовно розміщувати свої заклади на сайті?

Так, Ви можете це робити. При реєстрації Вам необхідно слід вибрати тарифний план «FREE», перш прочитавши всі можливості цього тарифу, що будуть доступні Вам в повному обсязі.

Платежі

Які максимальні терміни зарахування платежу на мій рахунок в акаунті?

Максимальні терміни зарахування платежу на Ваш рахунок в профілі на сайті становить до 5 банківських днів.

Як я буду проінформований в разі зміни мого тарифного плану?

У разі зміни Вашого тарифного плану адміністрація ресурсу повідомить користувача про це за допомогою адмін-панелі не менше ніж за 5 робочих днів до зміни.

Яким чином відбувається списання грошових коштів?

Списання коштів відбувається щодня у вигляді фіксованої суми в залежності від обраного Вами тарифного плану.

Аукціони

Де знаходяться аукціони?

Цей розділ знаходиться в розробці.

Навіщо потрібні аукціони?

Цей розділ знаходиться в розробці.

Як брати участь в аукціонах?

Цей розділ знаходиться в розробці.

Підтримка

Що конкретно включає в себе поняття «підтримка»?

Це служба підтримки нашого веб-сайту, яка в короткі терміни допоможе Вам вирішити Ваше питання найбільш швидким способом, щоб заощадити Ваш час.

Як зв’язатися з представником?

Для цього Вам слід перейти за посиланням «Форми зворотнього зв’язку», що знаходяться внизу сторінки, і у вкладці «Написати в підтримку» написати все ті питання щодо сайту та його функціональної частини, що Вас зацікавили або з якими Ви не можете впоратися.

Що мені робити, якщо не відповідає підтримка?

В такому разі Вам необхідно зателефонувати за вказаним номером де в голосовому режимі Ви зможете вирішити всі Ваші запитання, стосовно нашого ресурсу.

Я молодець
Я знайшов помилку