Що робити, якщо впала відвідуваність кафе, бару чи ресторану?

Є старі, як саме кафе, способи, їх використовують всі, для просування своїх ресторанів, кафе і барів.

Давайте коротко перерахуємо їх, а потім перейдемо до тих способів, які збільшать вашу відвідуваність швидко і недорого. Як ви, напевно, здогадалися, збільшувати відвідуваність ми будемо через інтернет!

Вам вже намалювали круті і красиві листівки, надрукували 10 тисяч штук і ваші офіціанти або «спеціально навчені люди» вже їх роздають. Але навіть роздані біля найближчого метро і на перехрестях листівки, дають не так багато відвідувачів, як ви очікували. Може бути так, що ви роздаєте не в той час, або не в тому місці. Наприклад в п’ятницю, або рано вранці, все звичайно залежить від того який у вас бізнес.

Ви вже організовуєте на кожне свято у себе мега шоу, яке обходиться досить недешево, але якщо перерахувати все, то не так вже й багато вам виручки приносять ці заходи, однак великий плюс в тому, що люди до вас, можуть повернуться ще багато разів, але чи такий великий цей % відвідувачів, що повернулися?!

Зовнішня реклама. Ви обвішали всі лайти і борди своїми рекламними матеріалами, навіть асфальт усіяний вашою рекламою, вашу рекламу видно всім, навіть проходячому мимо сліпому, через зовнішні колонки, відомо, що у вас сьогодні друга чашка кави безкоштовно.

Ваше меню настільки вишукане і різноманітне, що здатне догодити будь-якому цінителю напоїв та їжі.

Само собою, у вас найввічливіший і найкрасивіший персонал!

Можна перераховувати до безкінечності, все це ви і так знаєте, але вам потрібні відвідувачі і вже на цих вихідних!?

ресторан

Так ось, я хочу розповісти вам про те, як підвищити відвідуваність готелю, ресторану, кафе або бару.

Хотів би зупинитися на кожному виді закладів окремо, почнемо, мабуть, з ситуації, коли впала відвідуваність ресторану.

Перше, що потрібно зробити, якщо у вас впала відвідуваність ресторану, це зробити невеликий аналіз, через що могла впасти відвідуваність, через персонал, місця, конкурентів, меню тощо… Але, якщо з цим у вас все в гаразд, тоді Вам потрібно почати просувати ваш ресторан в інтернеті.

Основні моменти того, як поліпшити (підвищити) відвідуваність ресторану через інтернет!

  • Створіть сайт ресторану з меню і цінами (він відкритий 365 днів і 24 години, що дозволить відповісти відвідувачам на 90% питань про роботу і ціни закладу);
  • Створіть профілі в соціальних мережах, і розкрутіть їх (публікуйте в них конкурси та оголошення про акції і знижки, заходах);
  • Запустіть ремаркетинг для вашого сайту, відвідувачі які були на вашому сайті будуть бачити ваші заходи, і будуть приходити на них до вас (таким чином, ви сильно збільшите % постійних відвідувачів);
  • Збирайте мейли на сайті, в подальшому ви зможете налаштувати таргетинг на них (це дозволить швидко поширювати інформацію про акції та знижки, швидко привернути до себе увагу, наприклад, перед святами);
  • Важливо вести групи в ФБ, там ви зможете не тільки контактувати з аудиторією, але і скласти список для таргетингу в ФБ (в фейсбуці легко і зручно контактувати з аудиторією)
  • Зареєструйте сайт на сайтах оглядів ресторанів і сайтах відгуків, підійміть ваш ресторан в топ рейтингу, на таких сайтах як (Тріп адвізор, букінг) виведіть картку ресторану на перше місце в рейтингах таких сайтів, і ви відразу помітите великий приплив відвідувачів вже найближчим часом;
  • Актуальність контактів: стежте за контактами, які розташовуються у вас на сайті і на картках сайтів відгуків і інших сайтах де ви розміщувалися. Це важливо, тому що ви можете втратити велике замовлення (наприклад, на святкування нового року, або дня народження, корпоративу), а це хороші суми!
  • Як збільшити відвідуваність бару, кафе

    Якщо у вас впала відвідуваність вашого бару або кафе, в першу чергу потрібно розуміти цільову аудиторію бару. Хто ходить в ваш бар, яка у вас цінова політика і розташування, центр або околиця спального району – ці моменти відіграють величезну роль. Також потрібно розуміти, що музика вашого бару повинна відповідати вашій аудиторії. Ви, звичайно ж, можете урізноманітнити свій плейлист і ставити пісні під відвідувачів, але для цього потрібна «спеціально навчена людина», яка не завжди є, а бармен не завжди зацікавлений у цьому.

    Музика і місце розташування бару впливають на відвідуваність, також як і ціни на аудиторію, яка приходить до вас.

    ресторан

    Але давайте розберемося, як підвищити (підняти) відвідуваність бару і кафе через інтернет?

  • Реєструйте ваш бар на всіх популярних картах (Гугл карти, Яндекс карти, Мап..). Це дозволить швидко залучити відвідувачів – багато хто шукає місця відпочинку поблизу за допомогою телефону (наприклад, караоке бари в 80% випадків шукають з телефону).
  • Створіть сайт, створіть обов’язково зручну мобільну версію (як писалося раніше, більшість аудиторії шукають бари з мобільних телефонів), контакти повинні бути видні на кожній сторінці сайту.
  • Зареєструйте ваш бар в популярних рейтингах і виведіть його в топ цих рейтингів – люди будуть приходити до вас через зацікавленість.
  • Також для збільшення відвідуваності бару добре працює реєстрація сайту на сайтах відгуків. Керуйте своєю репутацією і відгуками і до вас буде йти все більше відвідувачів.
  • Створюйте заходи, запрошуйте живих виконавців, все це публікуйте на сайті і в соціальних мережах, попередньо, створіть і ведіть групи в соц мережах.
  • ресторан

    Є багато способів того, як поліпшити або збільшити відвідуваність кафе, ресторану або готелю. Останнім часом все більше клієнтів приходить через інтернет – не нехтуйте таким потужним інструментом залучення відвідувачів!